29 Mayıs 2014 Perşembe

MAC Kinda Sexy Ruj ve Boldly Bare Dudak Kalemi

Merhaba,

Bugün de size çok severek hem tek başlarına hem de birlikte kullandığım iki dudak ürününden bahsedeceğim.







Karşınızda Mac Kinda Sexy ruj ve Boldly Bare dudak kalemi.

Henüz hiç bahsetmeye fırsat olmadığı için belirteyim ; ben tam bir nude ruj hastasıyım. Her makyajda kullanılabildikleri için ayrıca seviyorum. Ciddi sayıda nude rujum var. Size de en çok sevdiğim nude rujumu anlatarak başlamak istiyorum : Kinda Sexy .

Ben bir rujun isminin kendisine bu kadar yakıştığını daha önce hiç görmedim. Renk nude sınıfına rahatlıkla sokulabilen bir renk iken, pembeli, şeftalili rengiyle aynı zamanda inanılmaz bir hava katıyor makyaja. Ayrıca her tende farklı durduğunu da belirtmem gerekir. (çoğu rujda olduğu gibi)


Ruj mat yapıda. Fakat sürümü çok rahat bir ruj. Kesinlikle sizi zorlamıyor. Benim her tip rujda soyulan dudaklarım olmasına rağmen bu rujda sıkıntı minimum düzeyde diyebilirim. Sonuç olarak kesinlikle dudaklarımı kurutur mu diye gerilmenize gerek olmadığını söyleyebilirim.

Ayrıca çizgilere dolup kusur belli etme gibi problemler de yaşamıyorum ben bu rujda.

Renk konusuna gelince ; ben renk tarifinde çok iyi biri değilim. Mac in kendi sitesinde nötr pembe - gül rengi olarak tanımlanıyor. Fakat bence içinde ciddi manada şeftalilik de barındırıyor. Ya da benim dudaklarımda öyle görünüyor bilmiyorum.

Ben nude ruj deyince içinde ciddi bejlik barındıran nude rujları sevmiyorum. O yüzden içinde pembelik - şeftalilik barındıran nude rujlar benim aklımı çeliyor :) Bu ruj da tam mükemmelliği yaşatıyor bana göre. Bu renkte bir ruj daha bulamadım henüz.

Nude rujlara merakımın dudak kalemine sıçradığı dönemde gittim, yukarıda gördüğünüz Boldly Bare dudak kalemini aldım. Bence bu dudak kalemi çoğu nude rujla kullanılabilecek bir dudak kalemi.

Kalem kahverengilik içeren bir renge sahip. Kinda Sexy ile uygulandığında rujun rengini bir tık koyulaştırabiliyor. MAC resmi sitede kirli kırmızı kahverengi olarak tanımlanıyor renk. Ama ben bir kırmızılık farkedemedim.



Üstte Kinda Sexy, Altta Boldly Bare

Kalem biraz kuru. Uygularken biraz zorlayabiliyor.Ama ben rengi için tek başına bile kullanıyorum. Üstelik uzun süre kullanılabilecek bir miktara sahip.

Aşağıda teker teker ve birlikte uygulanmış halini görebilirsiniz.



MAC Kinda Sexy


MAC Boldly Bare


Kinda Sexy + Boldly Bare

Kinda Sexy 52 TL , Boldly Bare 38 TL. 

Hoşçakalın !!!

4 yorum:

  1. İkisinin uyumuna bayıldım! :)

    YanıtlaSil
  2. Ruju almaya bi gün karar verirsem kalemi de mutlaka alacağım:)))) Elime alıp alıp kasada bırakıyorum her seferinde:p Sana çok yakışmışş.

    YanıtlaSil