28 Mayıs 2014 Çarşamba

Benefit Gimme Brow

Merhaba,

Bugün sizlere çok severek kullandığım fakat berbat fiyat politikası yüzünden tekrar almaktan içim acıya acıya vazgeçtiğim Benefit'in Gimme Brow isimli kaş maskarasından bahsedeceğim.






Öncelikle belirtmem gerekir ki benim rengim Light - Medium. Çünkü bu soru bana birkaç kere soruldu.


Bu da ben :) Yani eğer siz gerçek manada sarışın veya esmer değilseniz bu renk size de uyacaktır.

Bu kısa notu geçtikten sonra gelelim üründen bahsetmeye. Ürün miniminicik bir tüp halinde. 3 ml miktara sahip. Yine boyuna yakışır minicik bir fırçaya sahip. 

Ürün benim bildiğim 2 renkten oluşuyor ; Light- medium, medium - deep. Gerçekten koyu renk kaşlarınız varsa medium - deep rengini kullanmanızı öneririm.

Şimdi gelelim ürünün iddialarına ; 

  • Ürünün, kaşı sabitleme, suya dayanıklı olma ve uzun süreli dayanma vaatleri var ve bu vaatlerini hakkıyla yerine getiriyor. 
  • Fırça yapısı sebebiyle kolay uygulanabilir ve doğal bir görünüm verdiğini iddia ediyor. Bu iddiaları da sonuna kadar yerine getiriyor. Göz makyajında kaşların önemi tartışmaya açılamaz. Buna rağmen kaş doldurmaya zaman harcamayı sevmiyorsanız bu ürün kurtarıcınız olacak. Çünkü iki kaşınızı doldurmanız 1 dakikayı almayacak. İçindeki minik minik fiberler :) sayesinde de kaşlarınız anında daha dolu ve doğal bir görünüme kavuşacak.
  • Gelelim en son ve en büyük iddiasına ; bu ürün düzenli kullanımda kaşlarınızdaki boşlukları dolduracağını iddia ediyor. Benim seyrek sayılabilecek kaşlarımda gerçekten işe yaradı. Fakat istediğim sonuca varamadan bitti :(



Burada da fırçasının boyutunu net olarak görebilirsiniz. Bendeki bitmiş olan tüp. Normalde kıvamı daha kremsi ve fırçayı görmenizi biraz engelleyebiliyor.

Bendeki bittiği için ne yazık ki uygulanmış halini size gösteremeyeceğim. Fakat sonuna kadar kefil olduğum bir ürün.

Gelelim dezavantajlarına ;
  • Ürün çok az diyebilirim. Benim gibi gün aşırı kullanırsanız 3 ay ancak dayanacak. 
  • Ve can damarıma basan konu. Ben aldığımda (yaklaşık 4 ay önce) 69 TL idi. Bu fiyat bile yeterince fazla. Ama gerçekten çok çok iyi bir ürün olduğu için düşünmeden vermiştim bu parayı. Fakat en son gördüğümde fiyatı 95 TL idi. Yani çok abartılı bir fiyatı var bana göre. Çünkü bir allık, fondöten gibi uzun süreli kullanılabilecek bir ürün değil. Eğer 3 ayda bir bu fiyatı vermeyi göze alabiliyorsanız gözüm kapalı önerebileceğim, yabancı blogger, vlogger vs. lerin dediği gibi '' holy grail ''bir ürün Benefit Gimme Brow.
Hoşçakalın !!!!

2 yorum:

  1. Ben alalı 1 ay anca oldu 85tl idi. =/ Benefit in TR fiyat politikasından nefret ediyorum!

    YanıtlaSil
  2. Cok yaraliyim bu konuda coookkk :'(

    YanıtlaSil