25 Mayıs 2014 Pazar

Kullandığım Kontür Ürünleri ve Uygulaması

Tekrar merhaba,
Size kullandığım kontür ürünlerini göstereceğim.






Ben (fondötenimi sürdükten sonra) krem ürünlerle kontür yapmayı seviyorum. Hem daha doğal göründüğünü hem de daha uzun süre kaldığını düşünüyorum.

Kapatıcılarımla da aydınlatma kısmını hallediyorum ve pudramı sürüp ten makyajımı bitiriyorum.



Benim koyultmak için kullandığım ürünler MAC BB Cream - Dark Deep rengi (solda) ve MAC Pro Sculpting Cream - Coffee Walnut rengi. Gördüğünüz gibi renkler arasında inanılmaz farklılık var. BB krem, ciddi manada turunculuk içerirken, Pro Sculpting Cream grilik içeren kahverengi bir renk. Dolayısıyla bu grilik onu kontür için biçilmiş kaftan haline getiriyor. Çünkü tam bir gölge efekti yaratıyor. BB krem ise bronz bir etki yaratıyor diyebilirim. Tabii ki gölgeleme işleminde de işe yarıyor ama size bir ipucu, kontür için kullandığınız ürün ne kadar az turunculuk barındırıyorsa o kadar doğal görünecektir.



Gelelim uygulamaya ;
Ben parmağımla ürünü gereken yerlere şerit halinde sürüp daha sonra ya Kryolandan aldığım bu süngerle ( eğer sünger kullanıyorsanız olabildiğinizce pürüzsüz yüzeye sahip bir sünger kullanın) uyguladığım yere pıt pıt tampon hareketler yaparak ya da Sigmanın F84 numaralı eğik kesimli fırçasıyla hafifçe yukarı doğru süpürerek uyguluyorum. İki üründen de bu iki uygulama şekliyle istediğim sonucu alıyorum.
Not : Süngerin kirliliği için kusura bakmayın. Sabah fondöteni bununla uygulamştım henüz yıkamamışım :(

Aşağıda MAC BB kremle uyguladığım bir kontür uygulaması söz konusu ;

Hoşçakalın !!! Hepinizi öpüyorum :)

1 yorum: