3 Haziran 2014 Salı

Benefit They're Real Maskara

Merhaba,

Bugün size bir fenomenden bahsedeceğim. Karşınızda Benefit They're Real Maskara :





Bu rimeli uzun süredir almak istiyordum. En sonunda yılbaşında aldım fakat kullanmaya başlayalı 1 ay oldu. Dolayısıyla izlenim edinmek için yeterli bir süre olduğunu düşünüyorum.

Rimel bu şekilde bence gayet şık bir tüpte sunuluyor. Maybelline rimellerin klasik plastik ambalajına alışmış biri olarak beni oldukça tatmin eden bir ambalaj tipi.



Bu şekilde plastik bir fırçaya sahip ki ben Loral Volume Million Lashes maskaradan beri plastik fırçaları severim. Fakat bu rimel fırçasının plastik kılları !! bana çok sert geliyor. Hatta bazen canımı acıttığı bile oluyor. 

Fırçanın boyutu normal bana göre. Ne çok büyük plastik fırçalar gibi insanın gözünü korkutuyor ne de sadece kirpikleri taramaya yarayan fırçalar kadar uğraştırıyor. Boyutu benim gördüğüm en ideal fırça boyutu.

Gelelim kirpiklere etkisine ; güzel bir rimel. Fakat bende yarattığı etki '' They're real '' cevabını gerektirecek soruyu sordurmuyor ne yazıkki. Maybelline rimellerde de aynı etkiyi aldım ben. Dolayısıyla bu açıdan benim için parasını haketmiyor. 

Kalıcılığına gelelim ; işte bu konuda kullandığım hiçbir rimel eline su dökemez. Mükemmel bir kalıcılığa sahip. Sabah nasıl sürdüysem akşam da aynı şekilde duruyor. Hiçbir şekilde göz altlarıma dökülmüyor. Üstelik hava ne kadar sıcak olursa olsun. Bu konuda gerçekten çok beğendim bu rimeli. Bu sebeple tekrar alabilirim.

Çıkarmaya gelirsek ; evet çok zor oluyor açık konuşmak gerekirse. Çift fazlı makyaj temizleyiciyle temizledikten sonra yüzümü yıkıyorum. Ona rağmen hala kaldığı oluyor. Fakat bu kalıcılığa çok normal geldi bana.

Benim gözlerim çok hassas. Fakat bu rimel bu konuda da bana hiçbir sıkıntı yaşatmadı. 

Aşağıda uygulamadan önce ve sonraki halleri görebilirsiniz. 





Ürün fiyatı 70 TL civarı olmalı.

Hoşçakalın !!!

1 yorum: